Klaudyna – #GangPSC

Skoro tu jesteś, to na pewno wiesz już, że sprzedaż kursu Czas na Insta ruszyła, a kolejne osoby chwalą się, że zaczynają pochłaniać wiedzę zaserwowaną przez specjalistkę od działań na Instagramie, Martynę Bligę. Z kolei te osoby, które miały dostęp do materiałów wcześniej lub szkoliły się bezpośrednio u Martyny, mówią jednogłośnie: „Ta dziewczyna ma ogromną wiedzę, a jej sposoby naprawdę działają!”.

Jeżeli zatem:

  • chcesz rozwijać swoje konto na Instagramie – czy to osobiste, czy biznesowe,
  • masz wrażenie, że licznik obserwacji stoi w miejscu i nie chce się ruszyć,
  • brakuje Ci pomysłu na to, jak rozwijać profil,
  • potrzebujesz sprawdzonych strategii, które pozwolą Ci rozkwitnąć na IG i zbudować zaangażowaną społeczność,

to kurs Czas na Insta jest właśnie dla Ciebie.

Ale jeżeli przed zakupem chcesz zajrzeć do środka i zobaczyć, co znajdziesz na platformie z kursem z Instagrama, to doskonale trafiłaś – bo właśnie tutaj możesz to zrobić.

Czas na Insta – platforma kursowa

Na platformie naszego InstaKursu znajdziesz siedem modułów, z czego jeden służy za wprowadzenie, a pozostałe zawierają treści merytoryczne. Oprócz nich zyskujesz również dostęp do bonusów, wśród których znajdują się:

  • Webinar „ABC Instagrama” wraz z kartami pracy, notatką wizualną, transkrypcją i prezentacją, czyli ponad dwie godziny czystej wiedzy z podstaw Instagrama, podanej w przystępnej formie;
  • E-book „Samodzielna analiza profilu na Instagramie”, z którego dowiesz się, na co zwracają uwagę Twoi odbiorcy i co warto poprawić, aby profil cieszył się większą popularnością.

Moduły merytoryczne to natomiast gotowa ścieżka, którą należy przejść, aby zdobyć wiedzę w temacie budowania zaangażowanej grupy odbiorców na Instagramie. Co ważne, zostały one ułożone w nieprzypadkowej kolejności, dlatego bardzo ważne jest, aby zapoznawać się z nimi po kolei – tak, by przejść z punktu A do punktu B, z punktu B do C itd.

Czas na Insta – jak od środka wygląda kurs z Instagrama

A co znajdziesz w poszczególnych modułach? Nagrania wideo (i ich wersje audio do pobrania oraz transkrypcje), notatki wizualne i karty pracy. Każdy z modułów poświęcony jest natomiast innemu zagadnieniu:

Czas na Insta – jak od środka wygląda kurs z Instagrama

Dlaczego jedne profile rosną szybciej, a inne wolniej?

Z pierwszego modułu dowiesz się, dlaczego Twoje konto stoi w miejscu i co robią inni, że ich konta rosną, jak wygląda naturalny przyrost obserwujących i czy warto założyć nowy profil, jeśli nie jesteśmy zadowoleni z dotychczasowego.

Karty pracy w module 1:

  • Twój cel na Insta – pytania, które pozwolą Ci zrozumieć, po co i dla kogo jesteś na Instagramie.
  • Kalendarz contentowy – miesięczna rozpiska Twoich działań na IG.
  • Trendy na Insta – wskazówki, które pomogą Ci być na bieżąco z tym, co modne i „głośne” na IG oraz przestrzeń na to, by zbierać inspiracje i pomysły na posty.

Jakie czynniki wpływają na to, że ktoś chce zaobserwować Twój profil?

W drugim module merytorycznym kursu z Instagrama, poznasz bliżej „mityczny” algorytm i dowiesz się, jak dokładnie on działa oraz jakie mity wokół niego krążą. Odkryjesz także, jakie elementy profilu sprawiają, że staje się on atrakcyjny dla odbiorcy i co tak naprawdę liczy się na Insta – wygląd czy treść.

Karty pracy w module 2:

Kalndarz na rok 2021
  • Biogram i relacje wyróżnione – wskazówki, które pomogą Ci stworzyć doskonałe bio oraz zebrać pomysły na relacje wyróżnione.
  • Checklista pierwszego wrażenia – podręczna checklista, dzięki której zwrócisz uwagę na najważniejsze elementy profilu i spojrzysz na niego oczami odbiorcy.
  • Instrukcja założenia „drzewka linków” – jeżeli chcesz w jednym miejscu zebrać linki do swoich stron, artykułów, filmów czy profili, tutaj dowiesz się, jak to zrobić.

Gdzie są Twoi potencjalni odbiorcy i jak do nich dotrzeć?

Dzięki modułowi trzeciemu bliżej przyjrzysz się swojemu odbiorcy oraz dowiesz się, gdzie szukać nowych, jak docierać do nich poprzez hashtagi i branże komplementarne oraz jak odpowiednio dobierać hashtagi, by wyciągnąć z nich jak najwięcej korzyści.

Karty pracy w module 3:

  • Persona – ćwiczenia, które pomogą Ci w stworzeniu wizerunku swojego „idealnego odbiorcy”.
  • Lista hashtagów mojego idealnego odbiorcy – dzięki której stworzysz gotową „ściągę” z ważnymi dla siebie hashtagami.
  • Moje branże komplementarne – przestrzeń do analizy bliskich Ci branż, dzięki którym możesz znaleźć swoich potencjalnych odbiorców.
  • Katalogi hashtagów – zamiast kupować gotowe paczki hashtagów, tutaj stworzysz własne katalogi, idealnie dopasowane do TWOJEJ I TYLKO TWOJEJ grupy docelowej.

Super, dał follow! Czy to koniec?

Moduł czwarty poświęcony został kwestii zaangażowania oraz Twojej roli na Twoim własnym Instagramie. Znajdziesz tutaj odpowiedź na pytanie, dlaczego obserwujący znikają i dlaczego zaangażowanie jest tak istotne oraz dowiesz się, co robić, aby obserwujący byli aktywni na Twoim profilu.

Karty pracy w module 4:

  • Lista Twoich najbardziej zaangażowanych odbiorców, dzięki której przyjrzysz się tym, którzy są najbardziej aktywni i zaplanujesz działania wykorzystujące ich obecność i zaangażowanie.
  • Strategia oparta na InstaCelu – ćwiczenia, które pomogą Ci realizować cele zaplanowane na Instagramie.

Promocja tylko dla nowych Klientów? Nie, dziękuję!

Dzięki modułowi piątemu dowiesz się, jakich błędów unikać, aby nie stracić obserwatorów, jak określić potrzeby swoich odbiorców i skutecznie realizować cele.

Karty pracy w module 5:

  • Analiza moich najpopularniejszych postów – obszerne zestawienie, które uświadomi Ci, jakie treści cieszą się największą uwagą Twoich obserwatorów.
  • Zestawienie statystyk – tabela, dzięki której będziesz systematycznie kontrolować swoje postępy na Instagramie.
  • Dobra atmosfera na Twoim profilu – checklista, która pozwoli Ci sprawdzić, czy odpowiednio dbasz o dobry klimat na swoim profilu oraz ćwiczenie, dzięki któremu uświadomisz sobie, jak reagować na hejt.

Twój obserwator Twoim ambasadorem

Ostatni moduł kursu Czas na Insta podpowie Ci, co zrobić, aby Twoi obserwatorzy stali się Twoimi ambasadorami, jakie treści tworzyć, aby inni chcieli je udostępniać i jak działać, aby dotychczasowi obserwatorzy przyciągali kolejnych.

Karty pracy w module 6:

  • Angażujące posty – gotowa ściąga z pytaniami i „wezwaniami do działania”, które możesz wykorzystać na swoim profilu, aby tworzyć maksymalnie angażujące treści.
  • Twoi ambasadorzy – ćwiczenie ze wskazówkami, dzięki któremu zastanowisz się, jak uczynić z obserwatorów swoich ambasadorów.

Czas na Insta – jak od środka wygląda kurs z Instagrama

Dla kogo przeznaczony jest kurs Czas na Insta?

Skoro już dokładnie wiesz, co znajduje się wewnątrz naszego kursu z Instagrama, prawdopodobnie nie masz już żadnych wątpliwości, że warto go zakupić. Jeżeli jednak chcesz dowiedzieć się o nim jeszcze więcej, to przeczytaj rozmowę z twórczyniami Czasu na Insta, z której dowiesz się, dlaczego ten kurs wyróżnia się na tle innych, do jakich osób jest on skierowany i jak dużo osób pracowało nad tym, byś zyskała szansę na spełnienie swoich InstaMarzeń.

Gotowa do działania?

Dostęp do kursu zakupisz TUTAJ.