Powiem Ci szczerze – dzisiejszy odcinek mojego podcastu to nie przelewki. Postanowiłam podzielić się z Tobą moją wiedzą i doświadczeniem na temat webinarów.
Webinary, czyli spotkania online na żywo, podczas których dzielisz się swoją wiedzą, to moja ulubiona forma kontaktu z Wami!!!
Uwielbiam ten moment, gdy rozpoczynam webinar, a tysiące kobiet w tym samym momencie pojawia się na nim!
Uprzedzam, że dzisiejszy odcinek jest baaaaardzo długi, ale to dlatego, że szkoda było mi pozbawiać Cię jakiegokolwiek fragmentu tej wiedzy.

W tym odcinku dowiesz się:

  • Czym jest webinar?
  • Czy webinar różni się od live na Facebooku czy Instagramie?
  • Po co robić webinary?
  • Do czego służą webinary?
  • Ile osób obecnie bierze udział w moich webinarach?
  • Kiedy zaczęłam robić swoje webinary?
  • Jak wyglądały moje początki?
  • Co jest wyznacznikiem sukcesu webinaru?
  • Czy dużo osób, które prowadzą swoje firmy prowadzi webinary?
  • Co należy zrobić przed webinarem?
  • Jak często robię webinary?
  • Dlaczego warto podglądać innych, jak robią swoje webinary?
  • Co odpuściłam w swoich webinarach?
  • Ile czasu zajmuje mi przygotowanie webinaru?
  • W jaki sposób promuję swoje webinary?
  • Dlaczego nie promuję ich płatnie?
  • Po co prowadzić zapisy na webinar?
  • Co się dzieje w trakcie webinaru?
  • Czego nie robić w trakcie?
  • Czy taniec podczas webinaru to mój autorski pomysł?
  • Czy każdy mój webinar jest webinarem sprzedażowym?
  • Jak wygląda sprzedaż podczas mojego webinaru?
  • Jak wygląda wolumen sprzedażowy na moich webinarach?
  • O mojej webinarowej wtopie.
  • Co robić po webinarze?
  • Czy powtórka jest konieczna?
  • Dlaczego sprowadziłam swoje webinary do sprzedaży?
  • Czy analizuje przeprowadzone webinary?
  • Czy tematy moich webinarów są przypadkowe?
  • Z jakich narzędzi korzystam?
  • Dlaczego nie warto od razu inwestować w platformę do webinarów?
  • Dlaczego warto robić webinary na zewnętrznych systemach?

Linki:

Platformy do webinarów:

  • WebinarJam – platforma do webinarów, z której korzystamy z Gangiem
  • ClickMeeting – platforma do webinarów
  • Google Hangouts – nie jest dedykowaną platformą do webinarów, ale w sposób darmowy można go wykorzystać do zrobienia takiego webinaru

Inne narzędzia:

  • ActiveCampaing – system do wysyłki newsletterów
  • Landingi.pl – platforma do tworzenia landing pages
  • kamera, której używam podczas webinaru

Inne linki:

Osoby wspomniane w podcaście:

Zobacz na YouTube, jak wyglądało nagrywanie podcastu od kuchni

WOLISZ CZYTAĆ, NIŻ SŁUCHAĆ?

No problem! Kliknij TUTAJ, aby pobrać transkrypcję podcastu.