23 sierpnia 2019 roku Pani Swojego Czasu będzie sobie liczyć 5 lat!
Czy to dużo czy mało?
Czasami jak patrzę wstecz, to myślę sobie: “eee, nie ma się czym ekscytować. Wielkie mi halo, niejeden biznes funkcjonuje dużo lepiej, w dużo krótszym czasie”.
Na szczęście szybko idę po rozum do głowy i mówię sobie: “Czyś Ty oszalała, Budzyńska??? Stworzyłaś zupełnie od zera biznes, który generuje ROCZNIE 3 miliony złotych, zatrudnia ludzi i dalej się rozwija, i śmiesz kwestionować swoje dokonania???”.

Dzisiaj nie będę więc kwestionować, lecz chcę Wam pokazać drogę, którą przeszłam. Drogę, którą przeszłyśmy, bo część z Was jest przecież ze mną od początku.
W niektórych obszarach zmieniło się wszystko, w niektórych nic. Jeśli jesteś ciekawa, jak to wyglądało na początku a jak wygląda teraz, to zapraszam do odsłuchania. 🙂

Z tego odcinka dowiesz się:

  • Dlaczego ten podcast będzie najdłuższym w historii moich dotychczasowych podcastów?
  • Jak w tym momencie funkcjonuje Pani Swojego Czasu?
  • Kiedy faktycznie powstał zamysł prowadzenia własnej działalności?
  • Skąd pomysł na nazwę?
  • Od impulsu do realizacji projektu – ile czasu mi to zajęło?
  • Wizja Pani Swojego Czasu, czyli moje początkowe założenia, cel i strategia.
  • Czy możliwe jest oszacowanie kapitału początkowego, aby otworzyć własną firmę?
  • Jakie znaczenia ma wsparcie partnera?
  • Dlaczego jestem ostrożna w prowadzeniu biznesu?
  • W jaki sposób budowałam społeczność internetową na początku działalności Pani Swojego Czasu?
  • Dlaczego należy inwestować w siebie?
  • O inspiracji i motywacji, jako głównych błędach podczas realizacji wyznaczonego planu działania.
  • Momenty przełomowe Pani Swojego Czasu – czy one istnieją?
  • O osobach, które miały bardzo duże znaczenie w moim blogowym myśleniu.
  • O różnych obszarach planowania.
  • W którym, z elementów prowadzenia biznesu czuję się najlepiej?
  • Czy można przewidzieć rozwój swojej firmy?
  • Ile kosztował mój pierwszy kurs i z czego wynikała jego cena?
  • O mojej ogólnej strategii reklamy.
  • Która z kampanii sprzedażowych PSC była najlepsza, a która najgorsza.
  • Kiedy powinny zwrócić się koszty wyprodukowania produktu?

Linki:

WOLISZ CZYTAĆ, NIŻ SŁUCHAĆ?

No problem! Kliknij TUTAJ, aby pobrać transkrypcję podcastu.