Podcast: Play in new window | Download
Powiem Ci szczerze – dzisiejszy odcinek mojego podcastu to nie przelewki. Postanowiłam podzielić się z Tobą moją wiedzą i doświadczeniem na temat webinarów.
Webinary, czyli spotkania online na żywo, podczas których dzielisz się swoją wiedzą, to moja ulubiona forma kontaktu z Wami!!!
Uwielbiam ten moment, gdy rozpoczynam webinar, a tysiące kobiet w tym samym momencie pojawia się na nim!
Uprzedzam, że dzisiejszy odcinek jest baaaaardzo długi, ale to dlatego, że szkoda było mi pozbawiać Cię jakiegokolwiek fragmentu tej wiedzy.
W tym odcinku dowiesz się:
- Czym jest webinar?
- Czy webinar różni się od live na Facebooku czy Instagramie?
- Po co robić webinary?
- Do czego służą webinary?
- Ile osób obecnie bierze udział w moich webinarach?
- Kiedy zaczęłam robić swoje webinary?
- Jak wyglądały moje początki?
- Co jest wyznacznikiem sukcesu webinaru?
- Czy dużo osób, które prowadzą swoje firmy prowadzi webinary?
- Co należy zrobić przed webinarem?
- Jak często robię webinary?
- Dlaczego warto podglądać innych, jak robią swoje webinary?
- Co odpuściłam w swoich webinarach?
- Ile czasu zajmuje mi przygotowanie webinaru?
- W jaki sposób promuję swoje webinary?
- Dlaczego nie promuję ich płatnie?
- Po co prowadzić zapisy na webinar?
- Co się dzieje w trakcie webinaru?
- Czego nie robić w trakcie?
- Czy taniec podczas webinaru to mój autorski pomysł?
- Czy każdy mój webinar jest webinarem sprzedażowym?
- Jak wygląda sprzedaż podczas mojego webinaru?
- Jak wygląda wolumen sprzedażowy na moich webinarach?
- O mojej webinarowej wtopie.
- Co robić po webinarze?
- Czy powtórka jest konieczna?
- Dlaczego sprowadziłam swoje webinary do sprzedaży?
- Czy analizuje przeprowadzone webinary?
- Czy tematy moich webinarów są przypadkowe?
- Z jakich narzędzi korzystam?
- Dlaczego nie warto od razu inwestować w platformę do webinarów?
- Dlaczego warto robić webinary na zewnętrznych systemach?
Linki:
Platformy do webinarów:
- WebinarJam – platforma do webinarów, z której korzystamy z Gangiem
- ClickMeeting – platforma do webinarów
- Google Hangouts – nie jest dedykowaną platformą do webinarów, ale w sposób darmowy można go wykorzystać do zrobienia takiego webinaru
Inne narzędzia:
- ActiveCampaing – system do wysyłki newsletterów
- Landingi.pl – platforma do tworzenia landing pages
- kamera, której używam podczas webinaru
Inne linki:
Osoby wspomniane w podcaście:
Zobacz na YouTube, jak wyglądało nagrywanie podcastu od kuchni
WOLISZ CZYTAĆ, NIŻ SŁUCHAĆ?
No problem! Kliknij TUTAJ, aby pobrać transkrypcję podcastu.