Przyznaję, że ten odcinek podcastu zupełnie nie był planowany i jego tematyka miała być zupełnie inna.
Jednak jakiś czasu temu, na moich insta stories na Instagramie, na których pokazuję sporo kulis mojego działania, pokazałam w jaki sposób tworzę mój harmonogram promocji i sprzedaży najnowszego projektu Pani Swojego Czasu, jakim jest nasz kurs online Mama ma Czas.

No i się posypały pytania – jak to robię, ile czasu to zajmuje, jaki mam system, jak planuję działania w mediach społecznościowych itp.
Postanowiłam więc nagrać podcast na ten temat i oto “leży” gotowy przed Wami 🙂



W tym odcinku dowiesz się:

  • Czy wszystkie kursy i produkty promujemy i sprzedajemy w taki sam sposób?
  • Co to jest harmonogram promocji i sprzedaży kursu?
  • Dlaczego harmonogram jest w wersji papierowej?
  • Dlaczego tak bardzo skupiam się na promocji i sprzedaży kursu?
  • Po co tworzyć takie harmonogramy?
  • Jak wykonać harmonogram promocji i sprzedaży kursu online?
  • Jak wygląda burza mózgów dotycząca promocji kursu w zespole PSC?
  • Czy grafiki promocyjne są przygotowane wcześniej?
  • Co jest robione najpierw: treść kursu czy harmonogram promocji?
  • Jak długo powinna trwać promocja kursu?
  • Dlaczego nie wykonuję harmonogramu w Excelu?
  • Dlaczego nie mam skrupułów w wysyłaniu dużej liczby newsletterów do osób zapisanych na listę zainteresowanych kursem?
  • Dlaczego stosuję podział kolorystyczny do różnych działań promocyjnych na moim harmonogramie?
  • Czy segmentujemy listę osób zainteresowanych kursem?
  • Czy korzystam z narzędzia do planowania postów na Facebooku?
  • Czy ściśle trzymam się harmonogramu promocji kursu?
  • W jaki sposób wymyślam treści, które znajdą się na karteczkach i jak długo zbieram na to pomysły?
  • W jaki sposób decyduje o tym, co powinno zadziać się w artykułach na blogu, co powinno być na webinarze, a co w kursie?
  • Czy tworzenie harmonogramu promocji jest moim autorskim systemem i czy testowała go “jakaś gruba ryba” sprawdzając, że działa?
  • Czy powielam treści na różne media społecznościowe?
  • Czy jeśli już zaplanowałam harmonogram, ale sprzedaż nie idzie tak jak sobie zaplanowałam – co wtedy robię?
  • Czy ustalamy w zespole cel sprzedażowy danego kursu?
  • Co robię, jeśli mam wszystko zaplanowane, ale wydarzy się coś nieprzewidzianego i uniemożliwi wykonanie harmonogramu?

Odcinki wspomniane w podcaście: 

Inne linki: 

Zobacz na YouTube, jak wyglądało nagrywanie podcastu od kuchni

WOLISZ CZYTAĆ, NIŻ SŁUCHAĆ?

No problem! Kliknij TUTAJ, aby pobrać transkrypcję podcastu.