Podcast: Play in new window | Download
Przyznaję, że ten odcinek podcastu zupełnie nie był planowany i jego tematyka miała być zupełnie inna.
Jednak jakiś czasu temu, na moich insta stories na Instagramie, na których pokazuję sporo kulis mojego działania, pokazałam w jaki sposób tworzę mój harmonogram promocji i sprzedaży najnowszego projektu Pani Swojego Czasu, jakim jest nasz kurs online Mama ma Czas.
No i się posypały pytania – jak to robię, ile czasu to zajmuje, jaki mam system, jak planuję działania w mediach społecznościowych itp.
Postanowiłam więc nagrać podcast na ten temat i oto „leży” gotowy przed Wami 🙂
- Czy wszystkie kursy i produkty promujemy i sprzedajemy w taki sam sposób?
- Co to jest harmonogram promocji i sprzedaży kursu?
- Dlaczego harmonogram jest w wersji papierowej?
- Dlaczego tak bardzo skupiam się na promocji i sprzedaży kursu?
- Po co tworzyć takie harmonogramy?
- Jak wykonać harmonogram promocji i sprzedaży kursu online?
- Jak wygląda burza mózgów dotycząca promocji kursu w zespole PSC?
- Czy grafiki promocyjne są przygotowane wcześniej?
- Co jest robione najpierw: treść kursu czy harmonogram promocji?
- Jak długo powinna trwać promocja kursu?
- Dlaczego nie wykonuję harmonogramu w Excelu?
- Dlaczego nie mam skrupułów w wysyłaniu dużej liczby newsletterów do osób zapisanych na listę zainteresowanych kursem?
- Dlaczego stosuję podział kolorystyczny do różnych działań promocyjnych na moim harmonogramie?
- Czy segmentujemy listę osób zainteresowanych kursem?
- Czy korzystam z narzędzia do planowania postów na Facebooku?
- Czy ściśle trzymam się harmonogramu promocji kursu?
- W jaki sposób wymyślam treści, które znajdą się na karteczkach i jak długo zbieram na to pomysły?
- W jaki sposób decyduje o tym, co powinno zadziać się w artykułach na blogu, co powinno być na webinarze, a co w kursie?
- Czy tworzenie harmonogramu promocji jest moim autorskim systemem i czy testowała go “jakaś gruba ryba” sprawdzając, że działa?
- Czy powielam treści na różne media społecznościowe?
- Czy jeśli już zaplanowałam harmonogram, ale sprzedaż nie idzie tak jak sobie zaplanowałam – co wtedy robię?
- Czy ustalamy w zespole cel sprzedażowy danego kursu?
- Co robię, jeśli mam wszystko zaplanowane, ale wydarzy się coś nieprzewidzianego i uniemożliwi wykonanie harmonogramu?
Odcinki wspomniane w podcaście:
- PSC OD KUCHNI. ODCINEK NR 9: Jak promować swój biznes online
- PSC OD KUCHNI. ODCINEK NR 5: Zarządzanie zdalnym zespołem
- PSC OD KUCHNI. ODCINEK NR 3: Jak zarabiać na kursach online część 1 oraz część 2
Inne linki:
- Kurs Mama ma czas
- Asana – program do zarządzania projektami, którego używa Gang PSC
- Elektrostatyczne Karteczki Pełne Czasu
- ActiveCampaing – system do wysyłki newsletterów
- WebinarJam – platforma do webinarów
- Amy Porterfield
Zobacz na YouTube, jak wyglądało nagrywanie podcastu od kuchni
WOLISZ CZYTAĆ, NIŻ SŁUCHAĆ?
No problem! Kliknij TUTAJ, aby pobrać transkrypcję podcastu.