Dzisiaj mam dla Was odcinek o tym, co zrobić, żeby zaplanować i zrealizować duży projekt. Od pomysłu do udanej sprzedaży. Opowiadam oczywiście, jak zawsze w podcaście, na bazie własnego doświadczenia – tu na przykładzie wydanej właśnie #kursoksiążki Cele i planowanie. I żeby było jasne – nie znajdziecie tu kwestii związanych z motywacją, inspiracją, zachętą do działania. Dostajecie tylko konkret: dane, daty, informacje i działania ustawione w pewnej określonej kolejności, wszystko to, o co musicie zadbać, by taki projekt doprowadzić do końca. Mam nadzieję, że się Wam przyda.

Z tego odcinka dowiesz się:

  • Dla kogo jest ten odcinek podcastu?
  • Jakie obszary biorę pod uwagę mówiąc o projekcie #kursoksiążka?
  • Skąd wziął się pomysł na #kursoksiążkę?
  • O ważnej roli narzędzia do zarządzania projektami.
  • Jak wygląda pisanie #kursoksiążki?
  • O pracy graficznej nad #kursoksiążką.
  • Kiedy rozpoczyna się promocja projektu? 
  • Jak zrobić plan promocji?
  • O roli działu graficznego przy projektach PSC. 
  • Jak wygląda zaplecze logistyczne naszych produktów fizycznych?
  • Dlaczego najpierw udostępniam możliwość zakupu produktu Klubowiczkom PSC?
  • Co należy sprawdzić przed startem sprzedaży produktu?
  • Dlaczego dział obsługi klienta jest tak ważny?

Linki:

Sposób rozpisywania treści podcastu, o którym wspominam w nagraniu.

WOLISZ CZYTAĆ, NIŻ SŁUCHAĆ?

No problem! Kliknij TUTAJ, aby pobrać transkrypcję podcastu.