Podcast: Play in new window | Download
Dzisiaj mam dla Was odcinek o tym, co zrobić, żeby zaplanować i zrealizować duży projekt. Od pomysłu do udanej sprzedaży. Opowiadam oczywiście, jak zawsze w podcaście, na bazie własnego doświadczenia – tu na przykładzie wydanej właśnie #kursoksiążki Cele i planowanie. I żeby było jasne – nie znajdziecie tu kwestii związanych z motywacją, inspiracją, zachętą do działania. Dostajecie tylko konkret: dane, daty, informacje i działania ustawione w pewnej określonej kolejności, wszystko to, o co musicie zadbać, by taki projekt doprowadzić do końca. Mam nadzieję, że się Wam przyda.
Z tego odcinka dowiesz się:
- Dla kogo jest ten odcinek podcastu?
- Jakie obszary biorę pod uwagę mówiąc o projekcie #kursoksiążka?
- Skąd wziął się pomysł na #kursoksiążkę?
- O ważnej roli narzędzia do zarządzania projektami.
- Jak wygląda pisanie #kursoksiążki?
- O pracy graficznej nad #kursoksiążką.
- Kiedy rozpoczyna się promocja projektu?
- Jak zrobić plan promocji?
- O roli działu graficznego przy projektach PSC.
- Jak wygląda zaplecze logistyczne naszych produktów fizycznych?
- Dlaczego najpierw udostępniam możliwość zakupu produktu Klubowiczkom PSC?
- Co należy sprawdzić przed startem sprzedaży produktu?
- Dlaczego dział obsługi klienta jest tak ważny?
Linki:
- #kursokciążka Cele i planowanie – styczeń 2020
- #kursoksiążka Asertywność i pewność siebie
- Asana, Nozbe, Trello – systemy do zarządzania projektami
- Sylwia z od słowa do słowa – korekta i redakcja
- Odcinek nr 10: Jak stworzyć harmonogram promocji i sprzedaży projektu
- Kalendarz ścienny #glamourpsc
- Ad Inserter – wtyczka do automatycznej zmiany banerów na blogu
Sposób rozpisywania treści podcastu, o którym wspominam w nagraniu.

WOLISZ CZYTAĆ, NIŻ SŁUCHAĆ?
No problem! Kliknij TUTAJ, aby pobrać transkrypcję podcastu.