Czy wiecie, że kiedyś dostałam mejla z pytaniem o to, kto u Pani Swojego Czasu zajmuje się promocją, reklamą i marketingiem? Jako wyjaśnienie podano, że robi to świetnie i ten ktoś chciałby go zatrudnić, żeby robił tak samo dobrą robotę u niego.
Odpowiedziałam, że niestety nie ma mowy, bo jest to bardzo zajęta osoba, która nie ma czasu na zajmowanie się promocją innego biznesu.
Bo tą osobą jestem ja. Prowadząc Panią Swojego Czasu od kilku lat dążę do tego, by w ramach swoich zadań zajmować się tylko tymi obszarami:
– tworzenie merytoryki (kursy online, książki, blog, webinary, podcasty)

– budowanie strategii rozwoju PSC

– zajmowanie się promocją i marketingiem

Nieskromnie przyznam, że do tego ostatniego zwyczajnie mam talent. O którym baaardzo długo nie wiedziałam. A mówiąc wprost – przez kilkanaście lat mojego życia zawodowego nie znosiłam tego robić, jeśli … musiałam to robić dla kogoś. Tymczasem w swoim własnym biznesie sprawia mi to niezwykłą przyjemność i co ważniejsze – przynosi to efekty.
I dzisiaj właśnie tym doświadczeniem chcę się z Wami podzielić.

W tym odcinku dowiesz się:

  • Dlaczego dzielę się swoimi sposobami prowadzenia biznesu?
  • Jak wyglądał początek Pani Swojego Czasu?
  • Jakich kanałów promocji używałam na samym początku?
  • W co na początku inwestowałam swoją energię?
  • O roli grupy Pani Swojego Czasu na początku mojego biznesu.
  • Co dało mi wypuszczenie mojego pierwszego produktu online pod kątem promocji?
  • Kim są „matki chrzestne” mojego bloga?
  • Dlaczego warto zapraszać do wywiadów większych blogerów od siebie?
  • Jak w tym momencie promuje przedsięwzięcia Pani Swojego Czasu?
  • Kiedy stosuję płatne reklamy na Facebooku?
  • O roli Instastories w promocji moich produktów.
  • O co dbam podczas promocji swoich produktów?
  • Dlaczego robimy przedsprzedaż?
  • Jak wykorzystuję Kawy z Budzyńską do promocji swoich projektów?
  • Jakie działania promocyjne nie sprawdziły się w moim biznesie?
  • Dlaczego żegnam się z osobami, które złoszczą się na to, że sprzedaję i promuję swoje produkty?
  • Dlaczego według mnie promocja to stały element prowadzenia biznesu?

Linki do osób, miejsc i firm wymienionych w tym odcinku:

Matki chrzestne mojego bloga:

Osoby, z którymi zrobiłam wywiad na samym początku blogowania:

Osoby wspomniane dodatkowo w podcaście:

Zobacz na YouTube, jak wyglądało nagrywanie podcastu od kuchni

WOLISZ CZYTAĆ, NIŻ SŁUCHAĆ?

No problem! Kliknij TUTAJ, aby pobrać transkrypcję podcastu.